Франшиза

ІСТОРІЯ МАРКИ

1956: Відкриття першого салону JACQUES DESSANGE в Парижі.

1975: Запуск першої франшизи у Франції.

1996: Створення 2-ої марки групи - марки CamilleAlbane.

1997: Створення 1-го Інституту Краси DESSANGE.

1999: Створення продукції DESSANGE - лінії декоративної косметики та засобів

по догляду за тілом та обличчям. Запуск лінії засобів по догляду за волоссям CamilleAlbane.

2000: Запуск лінії косметики CamilleAlbane.

2002: Інтеграція в мережу марки Frédéric Moréno.

2004: Відкриття салону краси по вул. Франкліна Рузвельта в Парижі Єлисейські поля - 1000 м2, призначених для жіночої краси.

2007: Відкриття 1000-ого салону групи в Дубаї.

 

ОСНОВНІ ПАРАМЕТРИ ФРАНШИЗИ

Термін договору: 3 роки.

Паушальний внесок.

Роялті щомісячний.

Площа салону краси: від 250 до 450 кв.м

Стандартна окупність франшизи Dessange - всього два роки і це з урахуванням виплати кредиту. З його отриманням може допомогти материнський Бренд.

У виплаті роялті надається канікулярний період 3 місяці з дня відкриття салону.

Але, не дивлячись на привабливі перспективи і очевидні переваги франчайзингу, існують міфи, народжені і посилені незнанням і недосвідченістю в цій сфері ринкових відносин. Розвінчати або підтвердити «найпопулярніші» з них постараємося в цій статті.

 

Міф №1. Перукарські послуги - це не товари першої необхідності і будь-яке коливання ринку відіб'ється на прибутку.

Жінка швидше відмовиться від їжі, ніж буде економити на власній зовнішності. Що стосується чоловіків, то за даними маркетингових досліджень і регулярних запитів громадської думки представники вищого і середнього класу незалежно від стану економіки на перше місце ставлять ... престижність салону.

Всього кілька цифр - салонний бізнес в Україні перебуває в стадії бурхливого розвитку - щорічний приріст обсягу ринку становить близько 20-25%. Рентабельність досягає 40%.

 

Міф №2. Ринок насичений і конкуренція зашкалює.

Починаючи перукарський бізнес або відкриваючи авторський салон, власник на старті зіткнеться з високою конкуренцією - безліч авторських студій з «прибитої» і приголубленою клієнтурою, невеликі прибудинкові перукарні, приватні майстри, які виїжджають на будинок ... І це правда, якщо починати самостійно.

  А тепер подумайте, про яку взагалі конкуренції і довгу вперту боротьбу за місце під сонцем може йти мова, якщо Ви по суті відкриваєте представництво офіційного стиліста Каннського фестивалю, який створював образи Бріджит Бордо, Одрі Хепберн, Грейс Келлі, Жюльєт Бінош, Камерон Діаз, Патрісії Каас, Анджеліні Джолі і ще десяткам зірок кіно і шоу-бізнесу першої величини. Скільки майстрів в місті постійно обслуговують модні будинки Chanel і Dior? Який навіть тричі геніальний перукар зможе змагатися з винахідником завивки, бабетти, короткої стрижки «гарсон», каліфорнійского мелірування і електрощипців? (Все перераховане - справа рук Жака Дессанжа). Тим більше якщо ціни будуть одного рівня, а частка сильних конкурентів на місцевих ринках ледь дотягує до 30%. Франшиза гарантує клієнткам єдиний стандарт послуг що в Парижі, що в Токіо, що у Вашому місті.

 

Міф №3. Захмарні вимоги відомого Бренда.

Єдине правило - дотримуватися єдиної концептуальної цілісністі - дизайн, меблі, матеріали та обладнання, а найголовніше - висока якість послуг, що надаються. Вони повинні відповідати заявленому рівню салону краси.

Франшиза салонного бізнесу ТМ DESSANGE, CamilleAlbane і FrédéricMoréno не обмежує Вас в освоєнні і використанні новітніх технологій надання перукарських і косметологічних послуг, в освоєнні нових напрямків діяльності.

Материнський Бренд не просто контролює умови франшизи, а постійно допомагає їм відповідати: регулярно навчає майстрів у Франції або на місцевих майстер-класах із зарубіжними зірками перукарського мистецтва, знайомить самих франчайзерів з найбільш ефективними системами ведення бізнесу і управлінським ноу-хау.

Що стосується цінової політики салону, то в кожному із сегментів: CamilleAlbane для верхівки середнього класу, демократичний FrédéricMoréno - для бізнес-класу і преміум для ТМ DESSANGE - в залежності від регіонального ринку формується порівняно низька ціна на послуги.

 

Міф №4 Високий ризик - справа може «не піти», а роялті доведеться виплачувати.

Статистика підтверджує, що з чотирьох нових компаній, які вийшли на ринок, через п'ять років залишиться одна, а при роботі за системою франчайзингу успішні 95% компаній.
Що стосується безпосередньо Бренда Dessangе і просуваються їм тмCamilleAlbane і FrédéricMoréno. Світова ікона стилю з власною філософією і культовим сервісом створює для своїх франчайзерів буквально «тепличні умови», починаючи зі старту.

По-перше, для оцінки потенціалу майбутнього салону наші фахівці готові провести об'єктивне маркетингове дослідження ринку в районі його розташування і скласти індивідуальну «карту наступу», в яку входять рекомендації по асортименту послуг, цінової політики, рекламної діяльності з урахуванням місцевих особливостей.

По-друге, на кожному етапі підготовки, запуску та роботи салону проводяться консультації та навчання - починаючи з дизайн-проекту приміщення і закінчуючи критеріями відбору та способами оцінки і мотивації персоналу. 

По-третє, стандартна окупність франшизи TM Dessange -  всього два роки і це з урахуванням виплати кредиту. До речі з його отриманням також може допомогти материнський Бренд. У виплаті роялті надається канікулярний період 3 місяці з дня відкриття салону.

По-четверте, Dessange гарантує всебічну підтримку в перші 12 місяців роботи салону, що включає в себе налаштування всіх виробничих процесів.

По-п'яте, крім допомоги ви забезпечуєтесь поставкою сертифікованих і гарантовано справжніх косметичних і лікувальних професійних засобів по догляду за волоссям та шкірою власного виробництва та від кращих світових виробників.

 

По суті, все що потрібно для старту - Ваше бажання і приміщення від 60 квадратних метрів.

Дізнатися всі подробиці щодо франчайзингу можна у ексклюзивних представників бренду Dessange - ТОВ «Солонь», а переконатися в затребуваності і якості - в фірмових салонах Dessange Києва і Дніпропетровська або FredericMoreno в Києві, Одесі та Херсоні, Миколаєві. До речі в цьому році заплановано відкриття ще 20 салонів по всій Україні. Приєднуйтесь до успіху!

 

З питань франшизи звертатися до Директора Навчального Центру Dessange International Group Даніліной Алли

e-mail:  school2@dessange.com.ua

Телефон:  (044) 279-01-99, (098) 342-27-31